onsdag 17. oktober 2012

Gutterom / Boysroom

Nok en gang har jeg sittet å lekt meg i Roomsketcher. Merker jeg er veldig takknemlig for at vi lever i en tid

for slike program finnes, alt blir mye lettere med tanke på innredning. Man kan ha tanker om hvordan ett rom

skal se ut, men det er ikke alltid det blir slik man tenker i realiteten. Med Roomsketcher er det enklere å se

om det man har tenkt ut blir bra. Så lenge man har rommets mål, er det bare å sette igang.


Jeg har i dag tatt for meg gutterommet, siden dette er ett rom jeg begynner på allerede til helgen. Vi har fått

revet alt av skap, vegger, tak osv, så nå er det klart for å male!





Her inne er det gamle orginale tregulv, som jeg har valgt at skal bli malt. Jeg har veldig lyst til å male de

svarte, men det gjenstår jo å se om jeg tørr..med tanke på barn og at alt syntes når underlaget er sort.

Veggen bak sengen skal tapetseres i en stripete hvit/blå tapet og resten av veggene blir malt i en

spesialtilpasset farge som matcher tapeten. Jeg har ikke helt bestemt meg på møbler der inne enda, men

heldigvis er det ikke nor hast (foreløpig..)!





Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar