onsdag 24. oktober 2012

Kontor / Office

I dag har jeg begynt å legge gulv på kontoret, mens mannen og pappa har støpt gulv på badet. Jeg må ærlig

innrømme at jeg blir nokså stolt når jeg klarer ting uten hjelp ;) Legge gulv er jo ikke det vanskligste man kan

gjøre, men likevel! Jeg fikk bare lagt halve gulvet pga en peis som ikke har blitt tatt bort enda, men resultatet

begynner å bli bra.


Og for de som trodde dette innlegget ble fritt for Roomsketcher..ja, de tok nok feil;)







Dette rommet vil i første omgang fungere som tv-rom for minsten / kontor, men planen er at det etterhvert

som stuen i 2.etasje blir ferdig, skal bli kontor/bibliotek. INGEN leker eller barneprat, men ett rom som jeg

og mannen kan bruke til å slappe av, jobbe etc.



Helle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar