mandag 22. oktober 2012

Shopping

I dag har jeg vært rundt å handlet/bestilt inn møbler og lamper. Først gikk turen til Living, deretter Zanz i

Lillestrøm og til slutt IKEA! Har fått bestilt sofa, stuebord, industriskap, gulv og lampe. Spisestuen bestilte vi

for ett par uker siden..jeg GLEDER meg til å få det på plass i huset!


Stue og spisestue møbler blir i cottage stil, mens jeg velger og bryte det opp med moderne belysning og

tilbehør. Tror det kommer til å bli veldig bra! Sofaen bestilte jeg i beige, 100% lin, og det er også

endestolene på spisestuen. Vi skal også ha to lenestoler i lesekroken som vil være i det samme. Beige er en

farge som er nøytral, som da gjør det enklere å eksprimentere og skifte stil om man skulle ønske. Jeg vet

hvertfall at jeg selv bytter "stil". Akkurat nå er jeg veldig glad i dypblå, plomme og kelim mønster, så regner

med at sofaen vil bli fylt opp av puter i disse fargene og mønstrene. MEN.. jeg vet at innen 6 månder er jeg

lei det og vil ha en forandring. Det er da det er greit med en nøytral base på møblene:)


Her er bilder av møblene som er bestilt;













Oj.. det ble mange bilder..! Her ser man "basen", men det er interiøret, veggene og helheten som vil gjøre det

lille ekstra. Jeg vil ikke at det skal bli rein cottage, så noen moderene ting på komme inn for å få kontraster

og gjøre helheten spennende:)




Helle

1 kommentar:

  1. Kjempe fine ting, jeg og kjæresten flytter inn i huset vi har kjøp nå på søndag, gleder meg masse. Vi har kjøpt akkurat samme spise stue stoler som det øverste bildet :) Men jeg lurer på hvor den lampa du har her er fra? Har lyst på sånn og den jeg har sett på er utsolgt, så må lete etter ny :)

    SvarSlett